Středa 1. 4. 2020, 20:00
Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzděláváníVíte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí? Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková nám vše vysvětlí a ještě nám ukáže obsah hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti. Máme se na co těšit!
Cíle setkání:- Charakteristika podpůrných opatření pro žáky se specifickými poruchami učení.
- Vysvětlení rozdílu mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí.
- Seznámení s reedukačními metodami a zásadami.
- Plán výuky PSPP (Plán reedukační péče) v souladu s Doporučením ke vzdělávání žáka.
- Představení názorného obsahu hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti.
Komu je setkání určeno:Setkání je určeno školním speciálním pedagogům, učitelům s rozšířenou specializací (vyučujícím předmět speciálně pedagogické péče), školním psychologům, výchovným poradcům, rodičům, učitelům 1. a 2. stupně
Setkání je ZDARMA.
Program setkání:- Poskytování podpůrných opatření pro žáky se specifickými poruchami učení v kontextu aktuální legislativy.
- Výuka předmětu speciálně pedagogické péče.
- Reedukační metody a zásady.
- Plán výuky PSPP v návaznosti na Doporučení ke vzdělávání (Plán reedukační péče).
- Konkrétní obsah hodiny PSPP.
- Představení pomůcek a her na podporu pozornosti.
Lektor:Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková – Certifikovaný lektor pro společné vzdělávání, Studovala na MU v Brně – Obor speciální pedagogika pro učitele a Obor Speciální andragogika. Praxe ve školství 27 let na pozicích učitelky MŠ, asistenta pedagoga, učitele na ZŠ, speciálního pedagoga v PPP, odborník na speciální pedagogiku na ČŠI, 11 let školní speciální pedagog, externí vyučující na Ostravské Univerzitě. Lektorská a poradenská činnost v oblastech: Specifické poruchy učení, Speciální pedagogika, Poruchy autistického spektra, Vzdělávání asistentů pedagoga, Školní poradenské pracoviště – kompetence a funkční nastavení spolupráce ve škole, Legislativa v inkluzivním vzdělávání, Vzdělávání nevidomých dětí a žáků. Autorka publikace „Strukturované učení pro žáky s autismem”.
Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!Vstup se otevře 15 minut před začátkem
NA VSTUPNÍ STRÁNCE!