Školský zákon přinesl povinnost zpracovávat školní vzdělávací programy podle druhé verze RVP PV z roku 2004 (v 1. verzi RVP PV z roku 2001 nebyly klíčové kompetence). Je tomu tedy již 8 roků, co mateřské školy s RVP PV pracují.
Otázky se tedy týkají následujících okruhů:
- Jak často se k RVP PV „vracíte“?
- Které části RVP PV považujete za zdařilé, konkrétní a vyhovující?
- Které části RVP PV by potřebovaly lépe formulovat a proč?
- Domníváte se, že rozsah RVP PV a jednotlivé kapitoly v něm jsou dostačující?
Prosíme, uveďte vždy číslem, na kterou otázku odpovídáte. Děkujeme!
AKTUALIZACE 27.2.2013:Děkujeme všem za množství odpovědí! Pečlivě vaše příspěvky čteme a s tématy pracujeme! Velmi si vážíme vaší ochoty odpovídat!Právě zpracováváme další souhrn všech témat v diskuzi. Jakmile bude hotový, předložíme vám jej k vyjádření a požádáme vás o upřesnění a další komentáře.
Byli bychom rádi, kdyby se nad tématy rozvinula debata. Prosíme, pokud v některém příspěvku najdete něco, k čemu byste se rádi vyjádřili, co byste rádi okomentovali, udělejte to.
V případě reakce na konkrétní příspěvek doporučujeme kliknout u onoho příspěvku na tlačítko "Citace". Dostanete se do editačního okna nového příspěvku, jak jste zvyklí, ale v okně bude připraven obsah příspěvku, na který chcete navázat. Ostatním pak bude jasné, co komentujete.
Další možností, jak se vyjádřit, jsou také hvězdičky pod příspěvkem, ty však mohou přidělovat jen přihlášení uživatelé.
Děkujeme!