Diskuzní fórum
https://diskuze.rvp.cz/

První dojmy
https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=713&t=21285
Stránka 1 z 1

Autor:  Tomáš Pavlas [ stř 23. led 2013 13:17:14 ]
Předmět příspěvku:  První dojmy

Viděli jste videozáznam výuky Matematiky ze Základní školy ve Velvarech?

Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny?

Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo?


Těšíme se na vaše příspěvky a názory.

Autor:  Mgr. Hana Zahrádková [ čtv 24. led 2013 22:43:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: První dojmy

Hodina se mi líbila. Střídaly se činnosti a žáci byli aktivní. Líbila se mi kontrola práce z předchozího dne na začátku hodiny, která sice byla delší, než paní učitelka chtěla, ale líbilo se mi, že to neutla! Často se mi také stává, že se z kontroly stane dovysvětlení a zabere velkou část hodiny. Tady bylo pěkně vidět, že je to účelné! Jinak chci paní učitelku pochválit za to, že se nebála a nechala se natáčet. Byla úplně přirozená a nezaznamenala jsem žádnou nervozitu. Děkuji, skvělá práce.

Autor:  Eliška Veselá [ pon 28. led 2013 14:03:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: První dojmy

Pani ucitelka, pekne oducila,bohuzel ale interaktivni tabuli pouzivala vetsinou jen ona. Chapu, ze kontrola je nutna, ale lze na miste zmenit koncept hodiny a nedelat skupinovou praci, ktera by sama o sobe zabrala celou hodinu i s pripravou, vyhodnocenim, atd. Skupinova prace byla moc pekna - hlavne napad, ale nebyla dotazena - ucili se matematicky se vyjadrovat - geometricke zapisy - a ty v informacich od deti moc nebyly. Mohlo se hrat primo s geometrickym "sifrovanym" jazykem. Proste tato cast mela zabrat vetsinu hodiny a pokud pani ucitelka vedela, ze ji spatne stiha, nemela ji uz zarazovat.

Autor:  Šárka Hrbková [ úte 29. led 2013 17:09:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: První dojmy

Děkuji za oba první příspěvky. Bohužel musím přiznat, že nervozní jsem z kamerování byla, ne moc, ale stále jsem si je uvědomovala, hlavně čas letěl velice rychle. Souhlasím také s E. Veselou, že skupinová práce mohla být zařazena až v jiné hodině, pokud by se nekamerovalo, zcelaurčitě bych to tak udělala. Nicméně děti zvládly svůj úkol poměrně rychle a to, co se neobjevilo na videu - např. rozbor a ukázky "vzkazů", které děti psaly své skupině, t.j. matematická zadání a pojmy, to jsme rozebrali na začátku následující hodiny a byla to pro děti docela dobrá motivace. Pobavili jsme se všichni a zároveň se děti dost poučily - jak je dobré vyjakřovat se co nejpřesněji - a jak je to také těžké. Interaktivní tabule - pokud procvičujeme frontálně připravené učivo na tabuli, děti jsou aktivnější, tentokrát sloužila tabule spíš pro výklad - takto jsem se rozhodla. Ještě jednou děkuji za příspěvky a doporučení. Mějte se hezky, Šárka H.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/