Diskuzní fórum https://diskuze.rvp.cz/ |
|
První dojmy https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=713&t=21285 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tomáš Pavlas [ stř 23. led 2013 13:17:14 ] |
Předmět příspěvku: | První dojmy |
Viděli jste videozáznam výuky Matematiky ze Základní školy ve Velvarech? Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny? Co vás na této hodině zaujalo nebo překvapilo? Těšíme se na vaše příspěvky a názory. |
Autor: | Mgr. Hana Zahrádková [ čtv 24. led 2013 22:43:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: První dojmy |
Hodina se mi líbila. Střídaly se činnosti a žáci byli aktivní. Líbila se mi kontrola práce z předchozího dne na začátku hodiny, která sice byla delší, než paní učitelka chtěla, ale líbilo se mi, že to neutla! Často se mi také stává, že se z kontroly stane dovysvětlení a zabere velkou část hodiny. Tady bylo pěkně vidět, že je to účelné! Jinak chci paní učitelku pochválit za to, že se nebála a nechala se natáčet. Byla úplně přirozená a nezaznamenala jsem žádnou nervozitu. Děkuji, skvělá práce. |
Autor: | Eliška Veselá [ pon 28. led 2013 14:03:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: První dojmy |
Pani ucitelka, pekne oducila,bohuzel ale interaktivni tabuli pouzivala vetsinou jen ona. Chapu, ze kontrola je nutna, ale lze na miste zmenit koncept hodiny a nedelat skupinovou praci, ktera by sama o sobe zabrala celou hodinu i s pripravou, vyhodnocenim, atd. Skupinova prace byla moc pekna - hlavne napad, ale nebyla dotazena - ucili se matematicky se vyjadrovat - geometricke zapisy - a ty v informacich od deti moc nebyly. Mohlo se hrat primo s geometrickym "sifrovanym" jazykem. Proste tato cast mela zabrat vetsinu hodiny a pokud pani ucitelka vedela, ze ji spatne stiha, nemela ji uz zarazovat. |
Autor: | Šárka Hrbková [ úte 29. led 2013 17:09:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: První dojmy |
Děkuji za oba první příspěvky. Bohužel musím přiznat, že nervozní jsem z kamerování byla, ne moc, ale stále jsem si je uvědomovala, hlavně čas letěl velice rychle. Souhlasím také s E. Veselou, že skupinová práce mohla být zařazena až v jiné hodině, pokud by se nekamerovalo, zcelaurčitě bych to tak udělala. Nicméně děti zvládly svůj úkol poměrně rychle a to, co se neobjevilo na videu - např. rozbor a ukázky "vzkazů", které děti psaly své skupině, t.j. matematická zadání a pojmy, to jsme rozebrali na začátku následující hodiny a byla to pro děti docela dobrá motivace. Pobavili jsme se všichni a zároveň se děti dost poučily - jak je dobré vyjakřovat se co nejpřesněji - a jak je to také těžké. Interaktivní tabule - pokud procvičujeme frontálně připravené učivo na tabuli, děti jsou aktivnější, tentokrát sloužila tabule spíš pro výklad - takto jsem se rozhodla. Ještě jednou děkuji za příspěvky a doporučení. Mějte se hezky, Šárka H. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |