Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Učitelka MŠ - studuji, mohu už teď hledat práci v MŠ?
PříspěvekNapsal: čtv 28. úno 2013 10:39:06 
Dobrý den, chci se zeptat, zda můžu být nyní zaměstnaná jako učitelka v MŠ, jestliže mám kurz Asistent pedagoga a studuji prvním rokem na VŠ obor Učitelství pro MŠ. Pracuji jako asistent pedagoga, ale chtěla bych už intenzivně vyhledávat práci v mš.Je možné za takových podmínek najít práci nebo musím počkat, až dostuduji....děkuji.Monika


Naposledy upravil Lenka Urbanová dne pát 01. bře 2013 13:49:44, celkově upraveno 1
úprava předmětu příspěvku


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Učitelka MŠ - studuji, mohu už teď hledat práci v MŠ?
PříspěvekNapsal: čtv 28. úno 2013 21:09:48 
Dobrý den, určitě se nebojte a práci v oboru si hledejte již nyní, myslím, že to, že ještě nejste plně kvalifikovaná není problém, důležité je, že studujete. Problém by mohl nastat v uvolňování do školy. Pokud vím, tak i když budete studovat VŠ dálkově,budete se muset ze zaměstnání uvolňovat alespoň jedenkrát do týdne.Záleží na ředitelce zda vám to umožní.


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Učitelka MŠ - studuji, mohu už teď hledat práci v MŠ?
PříspěvekNapsal: ned 30. čer 2013 19:19:33 
Z čeho vycházíte?
Bylo by to fajn, ale myslím, že min. ve státní školce, která je pod tlakem papírů, to přece jít nemůže. Zákon hovoří o "absolvování VŠ" ne o studiu.
Jak to tedy asi je?


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Učitelka MŠ - studuji, mohu už teď hledat práci v MŠ?
PříspěvekNapsal: pon 08. črc 2013 17:05:49