Musím říci, že už dlouho jsem toužila vidět výuku v malotřídce. Neuměla jsem si představit, jak lze učit dvě třídy (resp. ročníky) souběžně. Obdivuji učitele i žáky. Musí to být hodně náročné na soustředění.
Moc se mi líbilo zapojení CLIL do hodiny matematiky a zajímalo by mě, jestli využíváte Hejného metodu jako celek, nebo jen jednotlivé prvky a zda máte CLIL i v jiných hodinách.
Dále by mě zajímalo, co bude s letošními čtvrťáky příští rok. Odcházejí na jinou školu?
Jak se vyučuje látka, která je určena výhradně jednomu ročníku? Dokážu si představit, že zatímco jeden ročník pracuje písemně, druhý má výklad a naopak. Ale doukážou se děti plně soustředit? Při vyplňování římských číslic do ciferníků jsem měla pocit, že některé třeťáky hovor na druhé polovině třídy rozptyluje. Na druhou stranu jsou asi samostatnější, jako když je v rodině hodně dětí
.
Moc děkuji za otevření oken!