Dobrý den,
záleží samozřejmě z jakého ročníku praktikant je, jaké má předchozí zkušenosti a jaké má požadavky na náplň praxe vysílající škola.
První den je nejlepší se zaměřit na seznámení dětí a praktikanta - mohou proběhnout zábavné seznamovací hry, vychovatelka praktikanta seznámí s organizací družiny.
Student si postupně připravuje činnost (samostatné výstupy) po dohodě s vychovatelkou, je vhodné využít dovedností a zaměření studenta, takže si děti mohou užít i jiné či neobvyklé činnosti. Připravuje si pomůcky pro jednotlivé činnosti a připravené aktivity realizuje. Může připravit hry, náplň zájmové činnosti, může pracovat se skupinkou dětí...
Každý den po činnosti provádí reflexi průběhu činností - své, vychovatelky, dětí. Vychovatelka provádí hodnocení také a domluví se na dalších postupech.
Vychovatelka - vedoucí praxe seznámí studenta s dokumentací – přihláška do družiny, vedení třídní knihy, plánování, ŠVP pro zájmové vzdělávání….
Praktikant se řídí školním řádem, dbá bezpečnostních předpisů, s kterými je předem seznámen.
Ať praxe klapne