Jako koordinátor ŠVP, tedy osoba, která má prvořadý zájem na tom, aby vzdělávací program naší školy nebyl mrtvým materiálem bez užitku, nýbrž chce, aby se všechny jeho deklarace dostávaly do každodenní výuky, jsem si předsevzal procházet digitální učební materiály a ty zdařilé doporučovat svým kolegům.
Moje naděje, že se tam snad již objevily hodnotné materiály, jež by se daly využít, se naplnila. Našel jsem materiály rozvíjející kompetence (např.
http://dum.rvp.cz/materialy/swot-analyza-dopravy.html nebo
http://dum.rvp.cz/materialy/cviceni-pro ... asobu.html), pracovní listy, které bohatostí příkladů vedou k automatizaci učiva (což je v oblasti přírodních věd potřebné, leč dosud ojedinělé, např.
http://dum.rvp.cz/materialy/nazvoslovi- ... sit-2.html - nehodnotím obsah jako takový, to musí hodnotit oboráři), i materiály podporující svou blízkostí životu a svou originalitou motivaci (např.
http://dum.rvp.cz/materialy/klenby-katedral-2.html nebo
http://dum.rvp.cz/materialy/francouzske ... y-1-2.html). Máte už nějaké zkušenosti s využitím konkrétních materiálů z Metodického portálu?