Mgr. Andrea Baumannová píše:
Mě by ale docela zajímalo hodnocení žáků v běžném procesu výuky... tedy to, co předchází klasifikaci. Mám zkušenost s "klasickým" hodnocením známkami , s bodováním i s pomocnými hodnotícími prvky. Byla bych moc ráda, kdyby se někdo podělil o své zkušenosti s běžným hodnocením žáků.
Mě osobně se velmi líbilo bodování, žáci s tím nebyli od počátku zcela spokojeni, ale posléze se jim to i líbilo. Mám zpětné vazby od různých typů žáků (výborní i průměrní) a jsou pozitivní.
Jaké zkušenosti máte vy?
Přeji hezký den.
Andrea
Andrea Baumannová v jiném tématu otevřela tuto otázku.
Jaké všechny postupy a nástroje tedy při hodnocení žáků používáte? Co kombinujete a jak se vám to osvědčuje?
Máte jako škola jednotný systém, nebo si každý učitel vybírá vlastní způsob?