Mgr. Ludmila Kovaříková píše:
4) Řekla bych, že informace podané v e-mailu místo v žk jsou osobnější, víc napomáhají spolupráci. Když najdeme vzkaz v žk, máme pocit, že se vždy jedná o poznámku. Ale samozřejmě záleží na tom, jaké informace sdělujeme. Informace o třídních schůzkách, platbách za SRPŠ apod. by se klidně mohly i dublovat (žk i webové stránky).
Zajímavá nálepka, že v žk očekáváme spíše negativní zprávy (poznámky). Opět mi to připomíná, jak je jednoduché hledat chyby a vyčítat, a naopak jak je těžké oceňovat

Jsou výjimky, kdy se zasílám úkolů e-mailem souhlasím - pokud má žák nějaké omezení, nebo je to součástí dohody v rámci IVP. Možná, že v budoucnu (s ohledem na integraci) bude tento postup stále častější...