Diskuzní fórum
https://diskuze.rvp.cz/

Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?
https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=769&t=24489
Stránka 1 z 1

Autor:  Pavlína Hublová [ pát 26. úno 2016 10:38:59 ]
Předmět příspěvku:  Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?

  1. Je třeba informovat vedení školy o zapojení se do projektu? Je nutná podpora ze strany vedení školy?
  2. Zkoušeli jste zapojit do spolupráce i rodiče, ostatní žáky školy apod? Jaké jsou vaše zkušenosti?

Autor:  Pavlína Hublová [ stř 02. bře 2016 9:09:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?

Citace:
  1. Je třeba informovat vedení školy o zapojení se do projektu? Je nutná podpora ze strany vedení školy?

Rozhodně o zapojení třídy by mělo vedení vědět. Na 1. stupni je to o něco jednodušší, protože nemáme tak striktně oddělené předměty, když si vše učíme samy. Ale na 2. stupni bude jistě čas od času potřeba zahýbat s rozvrhem, přehodit si nějaké hodiny apod. Takže vedení by o tom mělo vědět a vše posvětit.

Napadá vás ještě nějaký další důvod, proč by vedení o zapojení třídy do projektu mělo vědět?

Autor:  Mgr. Petra Boháčková [ pát 04. bře 2016 11:33:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?

Určitě je vhodné o probíhajícím projektu informovat i mimo třídu. Záleží i na druhu projektu - u etwinningového projektu bude stačit vedení školy jen informovat, že projekt probíhá, u projektu z řady Erasmus+ (dříve Comenius) musí vedení s projektem vyjádřit souhlas už v žádosti o projekt.

Autor:  Kateřina Navarová [ úte 08. bře 2016 8:23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?

Se zapojením do projektu je vedení seznámeno. Rodičům jsme hned na první třídní schůzce vysvětlila, co znamená, že budeme spolupracovat se slovenskými školami v rámci mezinárodních projektů eTwinning.
Rodiče jsou do projektu také u některých aktivit zapojeni a pomáhají s přípravou na dílčí aktivity (úkoly měsíce), například tím, že s dětmi opakují říkanky nebo části textu, které děti mají znát k dokončení úkolu, také s dětmi fotili, když jsme tvořili encyklopedii jarních rostlin.

Autor:  Pavlína Hublová [ čtv 10. bře 2016 10:16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?

Kateřina Navarová píše:
Rodičům jsme hned na první třídní schůzce vysvětlila, co znamená, že budeme spolupracovat se slovenskými školami v rámci mezinárodních projektů eTwinning.

To je skvělé.
Osvědčilo se mi také sdělovat rodičům výstupy z jednotlivých úkolů. Stačí i jen odkazy na webové stránky třídy, které vedou na projektové výstupy. A nebo pár fotek z realizace projektu. Děti obvykle pak podle nich rodičům vysvětlují co a jak dělaly.

Jaké další výhody vidíte v zapojení rodičů do projektu?

Autor:  Alena PÍšová [ stř 13. dub 2016 20:53:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?

Zapojenie rodičov do eTwinningového projektu môže byť osožné v rôznych smeroch. Keď spolupracuje rodič so svojím dieťaťom, naučia sa navzájom vážiť si prácu toho druhého. Rodičia pozitívne informujú v "rodičovskej obci" a projekt, ale aj škola sa stávajú zaujímavejšími. V neposlednej rade musia byť rodičia zainteresovaní, keď sa deti z projektových škôl vzájomne navštívia - súhlas rodiča, finančná podpora.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/