Diskuzní fórum https://diskuze.rvp.cz/ |
|
Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=769&t=24489 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pavlína Hublová [ pát 26. úno 2016 10:38:59 ] |
Předmět příspěvku: | Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? |
|
Autor: | Pavlína Hublová [ stř 02. bře 2016 9:09:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? |
Citace:
Rozhodně o zapojení třídy by mělo vedení vědět. Na 1. stupni je to o něco jednodušší, protože nemáme tak striktně oddělené předměty, když si vše učíme samy. Ale na 2. stupni bude jistě čas od času potřeba zahýbat s rozvrhem, přehodit si nějaké hodiny apod. Takže vedení by o tom mělo vědět a vše posvětit. Napadá vás ještě nějaký další důvod, proč by vedení o zapojení třídy do projektu mělo vědět? |
Autor: | Mgr. Petra Boháčková [ pát 04. bře 2016 11:33:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? |
Určitě je vhodné o probíhajícím projektu informovat i mimo třídu. Záleží i na druhu projektu - u etwinningového projektu bude stačit vedení školy jen informovat, že projekt probíhá, u projektu z řady Erasmus+ (dříve Comenius) musí vedení s projektem vyjádřit souhlas už v žádosti o projekt. |
Autor: | Kateřina Navarová [ úte 08. bře 2016 8:23:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? |
Se zapojením do projektu je vedení seznámeno. Rodičům jsme hned na první třídní schůzce vysvětlila, co znamená, že budeme spolupracovat se slovenskými školami v rámci mezinárodních projektů eTwinning. Rodiče jsou do projektu také u některých aktivit zapojeni a pomáhají s přípravou na dílčí aktivity (úkoly měsíce), například tím, že s dětmi opakují říkanky nebo části textu, které děti mají znát k dokončení úkolu, také s dětmi fotili, když jsme tvořili encyklopedii jarních rostlin. |
Autor: | Pavlína Hublová [ čtv 10. bře 2016 10:16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? |
Kateřina Navarová píše: Rodičům jsme hned na první třídní schůzce vysvětlila, co znamená, že budeme spolupracovat se slovenskými školami v rámci mezinárodních projektů eTwinning. To je skvělé. Osvědčilo se mi také sdělovat rodičům výstupy z jednotlivých úkolů. Stačí i jen odkazy na webové stránky třídy, které vedou na projektové výstupy. A nebo pár fotek z realizace projektu. Děti obvykle pak podle nich rodičům vysvětlují co a jak dělaly. Jaké další výhody vidíte v zapojení rodičů do projektu? |
Autor: | Alena PÍšová [ stř 13. dub 2016 20:53:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu? |
Zapojenie rodičov do eTwinningového projektu môže byť osožné v rôznych smeroch. Keď spolupracuje rodič so svojím dieťaťom, naučia sa navzájom vážiť si prácu toho druhého. Rodičia pozitívne informujú v "rodičovskej obci" a projekt, ale aj škola sa stávajú zaujímavejšími. V neposlednej rade musia byť rodičia zainteresovaní, keď sa deti z projektových škôl vzájomne navštívia - súhlas rodiča, finančná podpora. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |