Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Obecné připomínky
PříspěvekNapsal: čtv 28. dub 2016 21:57:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. srp 2009 8:27:37
Příspěvky: 35
odpověď paní Vrbové, stř 27. dub 2016 15:52:48

Vážená paní Vrbová, ve svém příspěvku do diskuze jste otevřela několik problémů, které ale s účelem diskuze souvisejí jen vzdáleně.

V této fázi se standard připravuje pouze pro digitální vzdělávací zdroje podpořené z veřejných prostředků. Důvod, proč tomu tak je, vychází ze Strategie digitálního vzdělávání, kterou jste sama citovala. Bod 1.1 standardu - Podmínky užití. Materiál je k dispozici pod veřejnou licencí, která jej povinně umožňuje: 1.1. sdílet (rozmnožovat, rozšiřovat, vystavovat a sdělovat v původní podobě). - stanovuje, že materiály vzniklé za podpory z veřejných prostředků by měly být dostupné bezúplatně. Tento požadavek by mohl, dle mého soudu, předejít některým situacím, které jste ve svém příspěvku popsala. Další využití standardu bude teprve předmětem jednání. V každém případě standard ovlivní pouze smlouvy, které teprve budou uzavírány.

K dotazu ohledně standardu konektivity škol: standard digitálních vzdělávacích zdrojů a vámi zmíněný standard konektivity škol spolu nesouvisejí, jejich obsah a účel je rozdílný. Doporučuji problém řešit jinou cestou, nikoli zde v diskuzi.

_________________
Daniela


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: