Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stravování v MŠ - kvalita
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 16:36:44 
Dobrý den,
pracuji jako učitelka v MŠ. Naše školka se skládá ze 4 subjektů. Ve dvou z těchto subjektů mají vlastní kuchyň a vaří si (jídlo je tam výborné, pracovala jsem tam takže mohu posoudit). Do budovy, kde pracuji teď se jídlo dováží z hlavní kuchyně. Jídlo je žalostné (např. rajská polévka - jen rozpuštěný protlak ve vodě s nastrouhanou mrkví - neosolené, neoslazené, nezahuštěné - ani prasatům bych to nedala). Když jsme o tom jednali s p.ředitelkou, bylo nám řečeno, že se vaří podle normy. Jak je možné, že když se všude vaří podle normy je v jedné budově (od jiné kuchařky) jídlo výborné a děti ho jedí a v jiné budově se kolikrát nedá jíst a děti ho odnášejí? Co já jako zaměstnanec mohu dělat? mohu někam anonymně podat stížnost? Děkuji


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Stravování v MŠ - kvalita
PříspěvekNapsal: ned 24. srp 2014 11:31:29 
Jsem ředitelkou podobně složené organizace. Měli jsme dokonce podobný problém. Pomohlo nám společné setkání obou kuchyní a ochota p. kuchařek zkoušet nové a měnit zažité. Pozvali jsme i kuchaře profesionála. Musím říct, že přes veškeré snahy dovážené jídlo vypadalo i chutnalo hůř než nedovážené. Jakékoli anonymní stížnosti nedoporučuji. Představte si, že by si stěžovali anonymové na vás. Jestli jste o něčem přesvědčena, stůjte si za tím.


Nahoru
  
 
Hodnocení článku : 5
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru