Dobrý den,
na vaší přednášce jsem byla 12. října v Praze a velmi lituji toho, že přednáška nemohla být delší, protože na vás obou bylo vidět, že nám toho máte hodně co říct, ale čas byl neúprosný. Také se mi velmi líbil, způsob přednášky málo kdy se vidí, že se o slovo dělí dva přednášející a ve vašem pojetí to bylo opravdu velmi zajímavé. Moc děkuji.
A teď k Vašim otázkám:
pracuji v MŠ a myslím si, že při naší práci je propojení obou hemisfér a podporování všech typů intelegence u dětí snazší při výchovně vzdělávacím procesu než u učitelů na ZŠ a jiných druzích škol. My neřešíme osnovy v jednotlivých předmětech a vlastně ke každému tématu přistupujeme celostně.
Velmi se klaním učitelům na ZŠ, kteří takto dokážou pracovat s dětmi ve škole. Je to náročné, ale nejhorší je, že nás co hledáme, chceme se zlepšovat a to co děláme, děláme především pro děti, je stále jenom hrstka. Proto si myslím, že váš požadavek, který se objevil na konci vaší prezentace je nesplnitelný
, nikdy to nebudou dělat všichni učitelé a nebude to probíhat ve všech třídách a tím se vše komplikuje, ale myslím si, že pro dítě je výhra, když má možnost se setkat alespoň s jedním takovým učitelem, který se bude snažit ve svém předmětu rozvíjet celý mozek dítěte /žáka
Přeji hezký den