Petra Boháčková píše:
Abych řekla pravdu, Miloši, s porušováním autorských práv si vážně nevím rady. Nerada, ale dělala jsem to

. Pak je ale skupina pracovních listů, na kterých je přímo napsáno, že jsou určeny ke kopírování (např. některé z doplňkových učebnic Reward k výuce angličtiny). Tam je to snad v pořádku.
No, stejně si už něco vyrábím sama, objevila jsem dum a tak snad mohou všichni auoři klidně spát a dřívější prohřešky mi odpustí...
Jinak s tím tvoření, když se nad tím zamyslím, máte asi pravdu.
Ty vaše materiály jsou dost specifické, vy asi vymýšlíte zgruntu, že?
Dobrý den Petro,
to z gruntu se mi líbí. Asi ano. Začal jsem vlastní metodou čtení, která vychází z anal-synt. metody a je doplněna prvky genetické metody. Tam jsem viděl start. Když děti neumí číst s porozuměním, mužete jim dávat super materiály, ale není to nic platné.
Po několika letech ověřování a přepracovávání jsem se letos pustil dál. ČJ v 1.ročníku mi slouží jako základ pro výuku metod práce s textem. M a PRV píši tak , aby si po těchto zavedených způsobech práce s textem cíleně sahaly. Vznikl soubor přibližně 400 pracovních listů( ČJ, psaní, M, PRV).
Zdraví
Miloš N.