Dobrý den, paní Zoro,
trochu vysvětlím. Rizika, která jste si přečetla, jsou součástí našeho třídního kurikula. Jsou uvedena v Kurikulu podpory zdraví a nám přišla jako dosti důležitá. Proto jsme si vždy k danému tématu vybrali taková, která se nejvíc hodí a zapsali jsme si je. Také si myslíme, že by se s nimi měli seznámit hlavně rodiče a uvědomili si, co třeba eventuálně dělají špatně, čeho by se měli vyvarovat (aktuální verzi třídního kurikula máme vždy vyvěšenu v šatně na nástěnce).
Teď k té evaluaci. Máte pravdu, že v této uváděné verzi nenajdete hodnocení očekávaných výstupů, a to z prostého důvodu. Nějak nebylo v našich silách tuto administrativu každý týden zvládat. Očekávaných výstupů máme uváděny dvě strany strojopisu. Proto jsme přistoupily k tomuto jednoduššímu řešení. Ale evaluace kompetencí i výstupů se objevuje v našem pololetním a závěrečném hodnocení třídního kurikula - a to dosti podrobně
.
PS: V příštím šk. roce pojedeme podle úplně nového šk. plánu a ráda bych od základu změnila i svůj styl psaní tř. kurikula a potažmo s tím i evaluci. Pak dám vědět, jak se mi vše osvědčilo v praxi
. Sama totiž cítím, že nám to v evaluaci nějak "skřípe". Asi si vyrobím nějaký tiskopis. Vše bude přehlednější, rychlejší, výstižnější a možná i jednodušší
.