Mgr. Ludmila Kovaříková píše:
Co takhle vzít např. úlohy z Pisa (když už to tedy musí být, neučím kvůli testům), ke každému typu připojit podrobné popisy aktivizačních metod, postupně připojovat časté chyby v jejich použití, předvést na různých textech, připojit formy práce, teorii didaktiky a prostě rozpracovat didaktiku. Nezapomenout na strategie. Uveřejnit nápady, jak dovést aplikaci dovedností do formy sdílení na internetu. A konečně diskutovat o tom, co znamená číst. Odkazovat rodiče na tyto (a jiné stránky).
Prostě vytvořit PERSONAL LEARNING NETWORK pro čtenářskou gramotnost.
Lidko,
to je skvělý nápad! Líbí se mi, že je to přesně to, co jsme schopni v dané situaci udělat a má to smysl. Myslím, že se mezi svátky porozhlédnu pro Metodickém portálu (a ve svých záložkách)... Můžeme využít Wiki a zkombinovat to s DIGIFOLIEM. Ale možná, že už něco takového existuje, jen to není v jedné kupě (možná, že nám dá pár tipů někdo z netmoderátorů...).
Tuším, že jsi ochotna být jedním z tvůrců/garantů?
Hlásí se ještě někdo, kdo je ochoten to rozjet?
Vytvořila jsem pro tuto příležitost nové diskuzní téma
zde.