Bc. Michaela Gondeková píše:
Dobrý den,
já si myslím, že by to mělo zůstat zachované tak, jak to je teď (barvy, tvary, atd. viz. očekávané výstupy) + bych se
více zaměřila na:
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
grafomotorická cvičení (uvolňovací cviky, správný úchop)
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
kooperativní činností (aby děti byly schopné pracovat v malé skupině, uměly si rozdělit úkoly, role)
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
pracovní listy různého charakteru
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
různé činnosti a hry, kde děti samy musí řešit nějaký úkol, problém
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
zařazovat hry na koncentraci pozornosti (kterou budou velmi potřebovat při zahájení výuky)
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
intenzivní řečová výchova (dechová cvičení, artikulační cvičení, gymnastika mluvidel, rozvíjení fonematického sluchu)
Ó, doufám, že moji budoucí prvňáčci budou mít v MŠ takovou paní učitelku, která má stejný náhled na věc
Jsem věčná za slovo "intenzivní" v souvislosti s řečovou výchovou, protože jsem si nejen u zápisu všimla, že čím dál víc dětí špatně mluví.
Vím, že už paní učitelky ve školce na to upozorňují rodiče. Nechápu, že si mnozí neuvědomují, že špatná výslovnost v předškolním věku už není to "miloučké žvatlání", ale vážný problém, který dítěti minimálně znesnadní čtení a psaní (bude psát to, co si v duchu řekne), ale někdy může také omezit jeho možnosti volby povolání.
Také bych poděkovala za kooperativní činnosti. Osobně schopnost spolupracovat vyzdvihuji na jednu z předních příček v mém pomyslném žebříčku důležitých dovedností. A jsem příjemně překvapena, že to v předškolním vzdělávání cítíte také tak.
Děkuji.