Vážení kolegové!
Prosím, nenechte se tímto mým vstupem příliš rušit a pokračujte dále v započaté debatě. Dovolte ale něco málo k zopakování, zvláště pro nově příchozí
Především
přijměte naše srdečné díky za příspěvky, které jste během prvního týdne této diskuze vložili to fóra, díky za váš čas i úsilí!
Pravidelně sbíráme vaše reakce a předáváme nejen pracovním skupinám, ale i vedení MŠMT a VÚP. Ostatně někteří členové pracovních skupin tu s námi spolupracují, díky patří také jim!
V tomto tématu jste mimo jiné výtečně upozornili na některé nejasnosti v konstrukci indikátorů,
dotkli jste se čtenářské gramotnosti a RVP ZV i formy plánovaných testů a mnohých dalších otázek. Ještě jednou děkujeme!
Díky i všem, kteří téma jen četli, věříme, že se někteří teprve připojí. Přestože se vám zdá, že byste se svým příspěvkem opakovali, napište. Mohutnost vašeho společného hlasu je také podstatná!
Ráda bych připomněla, že
důležité informace k tomuto tématu jsou hned v prvním příspěvku >> TADY <<. Najdete tam informace, pokyny, ale hlavně
přílohu s ukázkou standardů a jednoduchou
anketu!
Pro jistotu zopakuji otázky, na které se primárně ptáme:
1. Jsou navržené indikátory srozumitelné?
2. Je způsob zpracování standardů přehledný?
3. Jsou indikátory dostatečnou konkretizací RVP ZV? (Dokážete si k jednotlivým indikátorům představit konkrétní učební aktivity?)
4. Mohou ilustrační úlohy sloužit k lepšímu pochopení indikátorů (konkretizací RVP ZV)?
5. Může výsledky žáků 5. a 9. ročníků v testování zkreslit skutečnost, že bude (chystané) testování probíhat na počítačích, tj. elektronicky?
Zajímají nás ale i vaše názory na jiné otázky. Pokud by se váš příspěvek nehodil do tohoto tématu, pokuste se vybrat si některé vhodné téma v celém
>> diskuzním fóru ke standardům základního vzdělávání <<, případně založte nové téma. Moderátoři ochotně pomohou, bude-li třeba.
Pokračujeme tedy druhým týdnem diskuze! Vítejte!
Kde že jsme to byli? Momentálně u čtenářské gramotnosti...
Lenka, moderátor fóra