Jako třídní 9.ročníků jsem již poněkolikáté seděla nad texty výstupního hodnocení jednotlivých žáků. A pokaždé mě přichází na mysl stejná otázka: zpětná vazba! Žáci vyplní přihlášky, přidají výstupní hodnocení,odešlou, .................. očekávají přijetí či nepřijetí a na konci roku se rozprchnou.
Ovlivnilo výstupní hodnocení rozhodnutí o jejich příjetí? Napadá mě, zda-li ho vůbec někdo čte? Jak velkou výpovědní hodnotu má pro středoškolské pedagogy?Jak to funguje na Vaší škole:
Podílí se na VH více pedagogů, kteří žáky učí, nebo to "padne" jen na bedra třídního učitele?Měla jsem možnost nahlédnout do VH různých základních škol.
Jakou formu preferujete? Osobně v praktické škole dávám přednost slohově pojaté charakteristice žáka, ale setkala jsem se s velmi precizně vypracovanou hodnotící tabulkou podle RVP.
V neposlední řadě je tu pak odezva od rodičů. Bohužel se ke mě ještě nedostala žádná, ani kladná ani záporná.
Máte zkušenost s reakcí rodičů na VH?Otázek mnoho
a já bych moc ráda znala, případně se nechala inspirovat vašimi zkušenostmi.