Vzhledem ke stěhování žáků bych se přikláněla k názoru zavést osnovy pro část předmětů (Čj,M,F,CH,Aj) nebo alespoň stanovit, od kterého ročníku se budou předměty vyučovat. Např. F učíme od 6.tř., ale letos přišel žák do 7.tř. a dosud fyziku neměl. Je dost smutné, když s ním má učitel dohnat celý jeden rok výuky zadarmo - peníze na doučování jednotlivců v rozpočtu škol nejsou X rodičům je stále vnucováno, že dítě se má vše naučit ve škole (pracují i rodiče zadarmo
).
Samozřejmě bych nechala všem školám dostatek prostoru pro vlastní nápady a jejich realizaci v projektech a volitelných předmětech. To je věc, kterou jsem velice uvítala a aktivně se na tvorbě ŠVP podílela.
RVP nebylo příliš promyšleno, matematika zaostává za fyzikou (žáci nemají dostatek znalostí z matematiky pro výpočty, které mají provádět ve fyzice), nejspíše matematici a fyzikové nespolupracovali při tvorbě RVP.