Anna Jiříčková píše:
Ale je na nich vidět, že jsou vystaveni takovému množství informací a nutnosti se informace učit, že když pak mají jen tak přemýšlet (jak bylo už zde psáno "selským rozumem"), tak je konec.
Proč je tomu tak? Možnost upravit švp nevyšla?
Anna Jiříčková píše:
Jinak ke geometrii: grafický projev je katastrofální! Málokdo rýsuje pečlivě, přesně a slabou tužkou. Na tom vidím lajdáctví. Přitom kreslí rádi. Ale nastavení dnešní doby je takové, že "rýsovat ručně nikdo nebude a vše se dnes stejně řeší na počítači".
Napadají mě stejné otázky jako o něco výše
Na jednom školení jsme zkoušeli soutěž (omlouvám se, že trochu odbočím). Jeden z dvojice dostal k dispozici kalkulačku, druhý měl počítat "z hlavy". Oba dostali stejné příklady - písemné počítání trojciferných čísel (nebyly to úplně ty nejnáročnější příklady, tj. všechno s přechodem, ale přemýšlet se muselo). Dvojice soutěžily, kdo to bude mít rychleji vyřešeno. Tipnete si, kteří většinou vyhráli?
Zpět ke geometrii - toto by mohl být jeden z argumentů, proč přeci jen rýsovat "ručně".