a) Q - obsah pláště válce je zatím betaverze. Dávám to ke schválení učiteli, který mě o to požádal. Vypadá to, že podle ohlasů by asi bylo vhodnější tam dát celý obsah povrchu.
b) Dělitelnost - prohlédl jsem dokonale celý program, který generuje náhodná čísla pro tuto úlohu a opravdu tam byla malinká pravděpodobnost, že místo čísla nedělitelného napíše číslo dělitelné. Byla opravdu malinká, ale přesto jsem to přepsal a každé číslo se ještě nezávisle na programu v jiné části kontroluje ať to nemate žáky. Ale opravdu, tohle se mohlo stát jednou, maximálně dvakrát za deset let
c) Souměrnost - je tam pár chytáčků, které se tváří na první pohled souměrně a nejsou a naopak. Například vlajka Hondurasu, která středově souměrná není, ač se někomu může zdát:
Tady je dotaz na vás. Mají běžně žáci třeba natolik velké problémy se zrakem, že by to nedokázali na tomto obrázku rozpoznat?