Katka píše:
...Osvědčilo se mi také propojení technik coachingu a evaluace... Dává mi to zabrat ...návyky a postoje....ale vyplácí se. Efektivita mne až šokuje
Mrzí mne, že postup je těžší, než by byl, kdyby jsme nemuseli nástroje vytvářet sami.
Aspoň že nám instituce, nabízející další vzdělávání pomáhají....
Nebo že by pomohly i vysoké školy pedagogické a svým absolventům dávaly do výbavy jak kompetence, tak nástroje?...Já vím, v tom druhém případě jsem asi trochu snílek
Můžete mi někdo říci z čeho čerpáte při používání koučinku ?
Faktem je, že autorita učitele se přesouvá od direktivně autoritářské polohy, postupně k mentorsko(tutor)-trenérskému koučování...
(nejsem zastáncem ani příliš liberálního způsobu učení a výchovy, ani příliš autoritářského...)
Jaký kdo máte názor na výše uvedené styly učení, včetně koučinku?
