Radek Sárközi píše:
Problém bych viděl v tom, jak v českém školství končí i dobré myšlenky: nápad skvělý, způsob realizace tristní... A tenhle nápad ani moc skvěle nevypadá.
Ano, nic o tom nevíme, proto to nevypadá skvěle; i když projekt směřující ke kariérnímu řádu běží tři měsíce. To je
hrůza, protože to ovlivní rekrutaci pedagogů a společenskou prestiž učitelské práce na léta (tedy mezi lidmi, kteří promýšlejí svůj život v komplexu a po nichž ve školství od bílé knihy 2001 voláme).
Nějak jsem se v podstatě náhodou dozvěděl, že to dělá (asi...) nějaký Karabec, no už to jméno. Ale: kdo to je?? Co napsal o kvalitě školy a kurikulu? Co o školském managementu??? Co o řízení kvality ve vzdělávání v zemích EU a mimoeropských???
Tohle mne zaráží, tato aktivita je v současnosti jedna z klíčových, ne testy 5/9 (navíc ty vypadají a komunikují

nadstandardně a už se jich tolik neobávám - spíš bohužel zase svádějí veřejnost k tomu, že kvalitu lze pojmout sumativně na konci vzdělávání a ne průběžně... ale to je jiná debata, debata o masifikaci hlouposti).
Ale kolem kariérního řádu je už od schválení DZ 2011-15 ticho po pěšině. Díky Českému rozhlasu se to naprosté minimum (o existenci projektu) tedy alespoň ví mezi tou stovkou lidí, kteří věci v této zemi a na Slovensku rozumí (skoro všichni byli včera na VŠE

...). A to je velmi málo s ohledem na jeho význam!