Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hodnocení rozvoje klíčových kompetencí
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 15:50:42 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. čer 2009 12:14:57
Příspěvky: 673
Díky (Honzo, Lenko) za ten materiál. Ale povinnost snovat výstupy z KK mi stále uniká. Jsem dokonce přesvědčen, že je to nesmysl, protože KK se utvářejí prostřednictvím výstupů jednotlivých předmětů.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Hodnocení rozvoje klíčových kompetencí
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 16:46:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. pro 2010 15:17:05
Příspěvky: 606
Rovněž bych rád požádal o zaslání tohoto materiálu k prostudování. Předpokládám, že jde o metodický materiál (doporučení), nikoliv o nějakou povinnost...


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Hodnocení rozvoje klíčových kompetencí
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 17:10:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. říj 2007 20:29:07
Příspěvky: 3339
Pošlu...

_________________
Lenka Urbanová, hlavní moderátor
Inovujeme Metodický portál RVP.CZ - inovujeme.rvp.cz.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: