Ahoj Dášo,
gympl, na kterém jsem já je všeobecný, proto k první otázce mohu přidat jen vlastní názor a to je ten, že bych stejné vlastnosti vyžadovala tak do konce druháku, dál ať se studenti zaměří na své předměty.
2) Na laboratořích u nás jedna učitelka dává na papíře návod, druhý učitel dohání výklad, co o hodinu nestihl, takže o laborkách nemůže být řeč a ta, u které jsem já jim žádný návod dopředu nedává a vše říká během hodiny. Osobně mi to vyhovuje, jelikož práce je tak více koordinovaná.
3)Učebnice u nás ve škole na chemii oficiálně jsou, ale ani moje učitelka neví, jak vypadají a ani, když jsem na tuto školu chodila já, tak jsme vůbec žádné neměli.
4) ŠVP z chemie je velice podrobné, jelikož to sestavuje "vedoucí předmětu", který diktuje šílené množství rovnic a snaží se z této školy udělat chemický gympl s vysokoškolskou chemií, což pochopí tak jeden až dva lidé u něj ve třídě.
Mluvím z vlastní zkušenosti, sama jsem ho 4 roky měla a nic moc.
5) Projektová výuka na gymplu v Rakovníku se tak nějak nekoná. Tedy papírově ano, ale ve skutečnosti učitelé dělají nějaké projekty jen s dětmi na nižším osmiletém gymplu, se staršími nic. Možná to realizují formou exkurzí, ale projektové dny nebo tak něco tam není.
Nevím, zda ti to pomohlo, je v tom hodně osobního pohledu, protože jsem na tuto školu chodila a ráda bych zde v budoucnu i pracovala, tak mám možná trochu zkreslený pohled.