Stop, pánové, ano? Promazala jsem vás, neberte to, prosím, osobně.
Pavel Menšík píše:
Dotaz byl na zkušenosti s metodou.
Až se bude vlákno jmenovat nějako ve smyslu "Je metoda Barvy života vědecká?", pak v něm bude místo pro obhájce a oponenty.
Téma se jmenuje
Barvy života. Počáteční příspěvek se tázal na zkušenosti, ale diskuze se může vyvinout a k tomuto tématu se zcela zákonitě vyvinula, neboť nasazení metody ve školách může být vnímáno jako sporné. Během diskuze se objevily hlasy "proti" (test by měl být objektivní, uznaný odbornou veřejností, prováděný odborníkem..., nesplnil vaše očekávání...), "pro" (metoda je ověřená, má objektivní základ ve využití barvově slovních asociací, považujete ji pro sebe sama za efektivní...) a také hlasy dejme tomu zdrženlivé.
Nerozsoudíme spor, ani to není účelem fóra, nikdo nemůže vyhrát. Ostatně existují věčné OTÁZKY o to, co reálně existuje a co ne, že? Je legitimní stavět se na jednu či druhou stranu a argumentovat. Je důležité hledět na diskuzi stále z hlediska využití/nevyužití ve školách.
Poslední příspěvky byly příliš zaměřené na diskutující, méně na téma. Proto mé úpravy i tento zásah.
Přesto: Děkujeme!!!