Dobrý večer, opět dost obsáhlé téma. Pomůcek je celá řada,jsou kolem nás, jen závisí na kreativitě pedagoga. V našich třídách se používají víčka s pet lahví: třídění dle barev, počty, přirovnávání, reakce na pokyny, správný úchop. Dále korkové zátky-od šampaňského např. na razítka, od vína na krájené na plátyk a následné lepení na papír-sova, ježek, myška. Další:kamínky, kaštany, šišky, mušle, luštěniny, různé papíry, kartony, pomůcky denní potřeby. Toto jsou vděčné pomůcky, ta používají děvčata ve třídách nejvíce. Samozřejmě, že máme řadu pomůcek kupovaných, převážně s Benjaminu-hmatový chodník, krabičky apod., Česká škola, Selichar, fa Maxim, jsou součástí každé třídy, ale materiál přece jenom se používá častěji.Hodně používáme prstové barvy samotvrdnoucí hmoty, ubrouskovou techniku, malování na sklo a hedvábí, dřevo. Pro děti motivující a jemnou motoriku rozvíjí. Snad jsem aspoň trošku nastínila odpověď. Příjemný den Irena
|