My jsme postupovali takto:
1) Předmětové komise měly samostatně vymyslet obsah - náplň svých předmětů.
2) Do připravených wordovských tabulek měly tento obsah vtělit - přesně podle pokynů, které zahrnovaly např. to, že v žádném případě nesmí měnit formáty, šířky sloupců, odrážky, vytvářet styly apod., ale také to, jaké informace se zapisují a v jaké podobě - máme použitý systém číslování předmětů a v nich jednotlivých řádků vtabulkách.
3) Komise to odevzdávaly až hotové, ne průběžně, ale kdykoli mohly konzultovat - a občas se to stalo, ale jen výjimečně.
4) Pak jsem si jako koordinátor vzal týden dovolenou
(nekecám) a dával jsem to dohromady - samozřejmě, že tabulky byly zcela rozházené. Navíc se ukázal, že není možné vymyslet jednotný systém tabulek, protože přece jen např. výchovy mají koncepčně jinak pojatou náplň než všeobecně vzdělávací předměty a ještě jiné jsou cizí jazyky.
I přes ten týden volna to ale byl celkem efektivní postup.
Výsledek najdete na našich stránkách
http://www.jaroska.czPřeji hodně sil!