Dobrý den,
asi jsme byly na stejném školení, kde nám také bylo řečeno že to musíme dělat po ročnících z důvodu hodnocení. přesto jsme se rozhodli to udělat po obdobích, ŠVP to umožnuje, takže at si paní Brychnáčová říká co chce, děláme to po obdobích. a hodnotit je budeme slovně a stejně si každé období rozepíše učitel na ročníky co by v každém roč. s nimi chtěl zvládnout a ohodnotí je slovnětypu zatím nezvládl apod. takže problém v tom nevidím.
A poskytnu vám taky radu, kterou nám dala jedna nejmenovaná spec. škola, že ŠVP dělají jednoduše a to tak, že opíší RVP a rozpracují k tomu osnovy PŠ a je to.víc že se tím zabývat nebudou. tak jsme to pojali podobně
není na to mnoho času a máme dost práce i tak, takže to míním takhle udělat i já. Jsem v nasí škole koordinátorem, rozdala jsem práci učitelům a do konce listopadu mají zpracovat své návrhy,takže uz se na tom pracuje, Počty už máme hotové.
tak hodně zdaru a zkuste popřemýšlet nad mou radou teda převzatou radou....ono totiž nikdo nic lepšího nevymyslel...
zdraví Pavlína