Středa 15. 5. 2019, 20:00
Gamifikace výukyLektor Miroslav Kotlas nás již dvakrát provedl přehledem aplikací z nabídky Windows Store. Nyní se zaměří na aplikace, které mohou z učení udělat hru.
Anotace setkání:Gamifikace výuky neboli zapojení herních principů do vzdělávání je jedna z oblastí, která v současné době zažívá ve školství velký boom. Ačkoliv tento princip je známý už desítky let, vznikají dnes hry, které vám pomohou udělat vaši výuku netradiční. Ve webináři se budeme věnovat převážně využití počítačových her v různých předmětech. Ukážeme si příklad několika z nich a podrobněji se zastavíme nad fenoménem Minecraft. Hry, kterou již 15 let hrají miliony dětí po celém světě.
Komu je setkání určeno:učitelům prvního i druhého stupně základních škol a učitelům všech typů středních škol, kteří by si rádi sami nainstalovali nové aplikace a oživili jimi svou výuku
IT administrátorům, kteří se chtějí naučit pracovat s Microsoft Store pro vzdělávání a hromadně nasazovat aplikace
vedení školy
Setkání je ZDARMA.
Lektor:Miroslav Kotlas – učitel na Gymnáziu Česká v Českých Budějovicích (Microsoft Showcase School). Koordinátor Vzdělávacího centra Microsoft pro Jihočeský kraj. Několik let aktivně spolupracuje s Microsoftem, školí učitele na moderní technologie. Aktivně se zajímá zejména o využití Minecraft: Education Edition ve výuce hlavně informatiky (programování). Ve škole se studenty využívá Office 365, Malování 3D, PowerBi a další produkty z balíku Office 365.
Ve volném čase se převážně věnuje rodině a synovi Matyášovi. Zbyteček volného času tráví na fotbalovém trávníků.
Certifikace: Microsoft Office Master 2016, MCE, MTA
Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!Vstup se otevře 15 minut před začátkem
NA VSTUPNÍ STRÁNCE!