Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Učebnice angličtiny
PříspěvekNapsal: čtv 04. kvě 2017 13:25:23 
Dobrý den, máte zkušenost s učebnicí angličtiny Your Space od Fraus (CUP)? Naše ZŠ je nakoupila za předchozího vedení na zkoušku pro 9. třídu. Ostatní třídy zatím používají Hello, Kids. Chtěla bych nové paní ředitelce navrhnout Happy Street pro 1. stupeň a Project pro 2. stupeň (obojí OUP), které jsem vyhodnotila jako nejpoužívanější a nejpropracovanější. Jaký názor máte na tyto učebnice? Děkuji.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Učebnice angličtiny
PříspěvekNapsal: čtv 22. lis 2018 19:03:16 
Hello Kids je masakr, ať vyberete, jakou chcete, horší nenajdete. :cry: Nevím, co to je teď za módu, rovnou učit děcka celé věty bez znalosti jednotlivých slovíček. Lásku k historii a návrat ke způsobům Rakouska-Uherska? Chvályhodné. Já hledám radu, jak to mám synovi vlít do hlavy-utrácela jsem za angličtinu ve školce, v nižších ročnících a neumí říct ani "I am". Hustila jsem to do něj, jde mu to tužeji-hudební sluch nemá. Byl samojedničkář, ale technický typ. Ještě neumějí říct, "to je" ani "líbí se mi", ale dostanou dvojku, když špatně napíšou "twelve". Neví, co říkají, hlavně že to umí napsat. Biflují se celé věty, aniž by věděli, z čeho sestávají. To máme za to, že jsme nadávali na komunistické učebnice.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron