Speciální vzdělávání

 Fórum   Témata   Příspěvky   Poslední příspěvek 
Žádné nové příspěvky Tvorba ŠVP podle RVP ZŠS

Dotazy, zkušenosti, rady... cokoli ku vzájemné pomoci.

34

169

pon 05. zář 2016 7:16:29

Lenka Urbanová Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Speciálně pedagogické terapie

Jaké terapie používáte? Nabídněte zkušenosti.

13

182

úte 17. led 2017 17:44:16

alena Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Podpora výuky

Výměna zkušeností, nápadů a rad, jak co nejlépe žáky naučit.

17

169

ned 31. srp 2014 13:34:08

Renata Votavová Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Alternativní a augmentativní komunikace

Jaké formy AAK využíváte? Jaké jsou Vaše zkušenosti s nimi? Zaujal Vás nějaký způsob AAK? Proč?

5

77

stř 07. bře 2012 19:18:29

Lenka Říhová Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Osobnost učitele a dalších pracovníků školy

Jak se vyrovnáváme s postižením žáků? Jsme odborníci na všechno? Jak se vzděláváme? Kým jsme pro naše žáky? Jaké role plníme?

24

176

sob 25. bře 2017 6:02:26

Návštěvník Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Spolupráce a kooperace

O vztazích se zástupci dětí , lékaři, sociálními pracovníky a dalšími organizacemi.

6

51

stř 27. dub 2016 8:08:47

Pavlína Hublová Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky ZŠ speciální

Učíme podle ŠVP ZŠS… zkušenosti, postřehy, rady a vše, co se ZŠS týká.
Odborný garant: Mgr. Lucie Kuchťáková

6

40

stř 08. kvě 2013 15:23:29

M.M. Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Ostatní témata

...aneb Co se jinam (zatím) nevešlo.

27

100

pát 01. dub 2016 19:56:33

Návštěvník Zobrazit poslední příspěvek

Fórum je zamknuté Nápady pro fórum

Nápady a podněty z tohoto fóra byly přesunuty do "NÁPADNÍKU", najdete jej ve společných fórech. Prosíme, pište do něj své náměty k diskuzím i k celému portálu RVP.cz.

2

13

pon 08. čer 2009 22:34:52

Mgr. Irena Savková Zobrazit poslední příspěvek



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Přejít na: