Věřím, že tomu tak je. V mém minulém působišti však tvorba ŠVP probíhala způsobem, jaký jsem popsala výše - přepisování a doplňování nějakého vzoru z nějaké jiné školy. Kdybych se s RVP nesetkala už na VŠ (mimojiné mi velmi pomohl i při přípravě zkoušky, seminárky a na SZZ), kdybych neznala metodický portál, kdybych se dále nevzdělávala, nevím, jestli bych v tom jako úplný začátečník neplavala. Co třeba český jazyk a jeho rozdělení na jazykovou výchovu, komunikační......Myslíte, že každý z učitelů přesně ví, co do jaké části patří? Určitě by měl, aby plnil dané očekávané výstupy. Já si myslím, že je to pořád ten starý český jazyk, kdy v rozvrhu je maximálně ještě tak sloh. A co komunikační výchova? Na tu se podle mne stále zapomíná. Ale to už asi patří do jiné diskuze. Chtěla jsem tím vším říct, že bude podle mne ještě dlouho trvat, než si učitelé zvyknou na nová označení př. Člověk a jeho svět a začnou je používat. Těším se, až ta doba nastane. Já do toho jdu určitě.
Mějte se hezky