Petro, velmi děkuji za podrobnou, inspirativní odpověď. Je to tak, jak píšete, po několika letech budu moudřejší
. Naše místní PPP vypracovává poměrně konkrétní zprávy, takže se při tvorbě IVP mám při stanovení cílů o co opřít. Jen jsem kolikrát na vážkách, jak postupy zkoordinovat, když je v hodině dětí více. Zvete si rodiče přímo do hodin, přestože máte více žáků nebo individuálně?
Největší problém pro mě asi je ta systematičnost, pokud je více oblastí, na kterých máme pracovat (z.diferenc., z.paměť a syntéza, PLO, s.diferenc., paměť, analýza i syntéza, nácvik čtení, porozumění textu...) - občas váhám, jak na sebe dané oblasti navazovat.
Můžu mít ještě dotaz k zadávání úkolů na domácí procvičování? Pokud máte výše uvedené oblasti, jak byste poskládala úkoly? Počítám samozřejmě s orientačním návrhem, ale i za něj budu ráda a mohu srovnat s tím, jak to dělám já.
Pokud máte např. u dyslektika pro nácvik čtení k dispozici Novákovy Čtenářské tabulky a Když dětem nejde čtení (1,2,3) - kombinovala byste nebo zařadila postupně?
Díky, Jana