Dobrý den všem.
Moc Vám chci poděkovat za rady a doporučení.
Jak pokračujeme. Paní ředitelka mi jen radila jak malého vychovávat (nicméně vše co říkala již dělám). Na můj návrh na přeřazení do jiné třídy,ideálně starších dětí, mi řekla, že to není možné. Máme za sebou vyšetření v pedagogicko psychl. poradně - jediné doporučení menší počet dětí.Po dalších problémech, kdy jsem dostala dopis od jedné z maminek, že můj syn psychycky a fyzicky šikanuje její dítko, jsem to vzdala a řeším přechod do jiné školky.I ze strany školky jsou náznaky, abychom odešli, že prý ještě není na školku zralý. Paní ředitelka z nové MŠ (doufám)je informována o všem co Péťa vyvádí a je naprosto v klidu, prý klasický akční kluk. Tak doufám, že to vyjde, a vezmou ho (do konce týdne budu vědět. Následně jsem si sehnala na doporučení dětského psychologa. Dle jeho názoru, nejde o hyperaktivní dítě (vydrží i 30 minut u nějaké činnosti), ale o kluka s velkým temperamentem a potřebou být neustále zaměstnán.Jakmile si ho nikdo nevšímá, začne "zlobit", jak já říkám chová se jak kašpárek. Provokuje učitelky, děti a snaží se na sebe upoutat pozornost.Což ukázal i v ordinaci. Mentálně sice na úrovni 3 letého dítěte, ale fyzicky minimálně 4 letého, Péťa je opravdu svalnatý a má velkou sílu (slova pana psychologa).Co se týká problémů.Doma je již celkem v pohodě. Nikdy to nebude to klidné dítko, ale dá se sním již více podnikat.Bohužel ve školce je veden jako problémové dítě, které potřebuje speciální MŠ a tudíž slyšíme jen negativní věci. Není snad den, kdy bych se něco nedozvěděla.Ale to, že se sám od začátku obléká, uklízí po sobě, pomáhá v úklidu ostatním,při jídle sním nejsou žádné problémy, naopak a mnoho dalšího pozitivního, to se dozvím, jen když vydržím dlouhý výčet neho negativních věcí. Jedna paní učitelka ve vysokém stupni těhotenství - ta to již neřeší. A druhá má sice snahu,ale po tom co byla šokována z toho, že malý sebou hodil o zem a začal se vztekat (něco mu zakázali), myslím to vzdala také( jde o vystudovanou učitelku, bez praxe). Chápu, že je to těžké, upřímně sama jsem pedagog, ikdyž jen volnočasových aktivit a mám krom jiného i děti předškolního věku, ale to co se poslední dobou děje kolem mého syna, je už neúnosné.Ve školce už může snad za všechno. Co se týká individuálního vzdělávacího programu, o tom bohužel nemůže být řeč, nikdo to ve školce nepodporuje.Prý tam mají další děti, kterým se musí věnovat. Z mé strany bylo uděláno maximum a musím říct, že je to znát, bohužel tak kde jsem doufala pomoc a podporu to nejde. Všichni, kdo ho znají danou MŠ nechápou, prý jde o skvělou školku, bohužel se sešlo hodně problémových dětí a nejlepší varianta je se někoho zbavit.
Takže ještě jednou děkuji a budu ráda za další návrhy. Stále sním musím pracovat a pomáhat mu. Teď nebude 3 mesíce v MŠ (beru si dovolenou), tak zvažuji co sním dělat, aby udělal další pokrok. Díky moc Helena