Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: sob 29. říj 2011 16:49:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. led 2011 16:55:42
Příspěvky: 18
Dobrý den!
VO-9-1-01-1 Žák rozpozná státní symbol z výběru nabízených obrazových možností.
PS Jsem rád za Vaši kladnou reflexi Standardu.
Děkuji i za tento komentář
J.H.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: sob 29. říj 2011 16:57:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. led 2011 16:55:42
Příspěvky: 18
Dobrý den!
VO-9-1-01-1 Nepatřím mezi tvůrce RVP. V zadání bylo, abych vytvořil k OV indikátory. Toto je otázka pro tvůrce RVP.
VO-9-1-03-2 Indikátory jsou formulovány pouze k testovatelným výstupům. Aktivní vystupování je dle mého názoru netestovatelné.
VO-9-1-07-1 Popsání je testovatelé a uplatňování netestovatelné.
VO-9-2-01-1 Viz komentář k VO-9-1-01-1.
VO-9-3-03-2 Například půjčka.
VO-9-3-05-2 Některé příspěvky a dávky jsou konstantní.
VO-9-3-03-1 Prosím tedy o uvedení konkrétního indikátoru a příkladové úlohy.
VO-9-4-06-1 Indikátory jsou myšleny jako minimum. Žáci se musí odrazit od toho, co daný pojem znamená.
VO-9-5-01-1 Nejsem tvůrce RVP.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: sob 29. říj 2011 17:12:50 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. čer 2009 12:14:57
Příspěvky: 673
Jiří Havelka píše:
Dobrý den!
VO-9-1-04-2 Tento indikátor byl zařazen po odborné konzultaci s oborovým didaktikem. Indikátor znamená, že žák např. ví, kde hledat nabídku kulturních akcí...
..., které ho zajímají. Když ho zajímají, patrně ví. Kolik % žáků asi odpoví, že "na internetu"? Co se z takového indikátoru dozvídáme my?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: sob 29. říj 2011 17:19:56 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. čer 2009 12:14:57
Příspěvky: 673
Jiří Havelka píše:
Dobrý den!
VO-9-1-01-1 Žák rozpozná státní symbol z výběru nabízených obrazových možností.


Jako že promícháme na vlajce barvy, lvu ubereme ocas... ? Já vím: dostali jste zadání na minimální úroveň.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2011 0:24:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. pro 2010 15:17:05
Příspěvky: 606
Ale, lev se nebude amputovat... Jen se mu nasadí psí hlava ;-)

_________________
prezident spolku Pedagogická komora


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2011 19:52:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. led 2011 16:55:42
Příspěvky: 18
Mgr. Zdeněk Sotolář píše:
Jiří Havelka píše:
Dobrý den!
VO-9-1-04-2 Tento indikátor byl zařazen po odborné konzultaci s oborovým didaktikem. Indikátor znamená, že žák např. ví, kde hledat nabídku kulturních akcí...
..., které ho zajímají. Když ho zajímají, patrně ví. Kolik % žáků asi odpoví, že "na internetu"? Co se z takového indikátoru dozvídáme my?

Třeba se dozvíme o dovednosti žáka orientovat se v informačních zdrojích...


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2011 20:28:33 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. čer 2009 12:14:57
Příspěvky: 673
1. Žák "ví", nebo "dovede"? Jde vám o znalost, nebo dovednost?
2. Indikátor ale zní: Žák dokáže vybrat akce, které ho zajímají. Ptám se: Vybrat z čeho? Jak bude vypadat testová otázka? Seznam akcí, ve kterém žák bude zaškrtávat, co ho zajímá? Co bude správným řešením? (Nebo jste měli na mysli "vyhledat"?)


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2011 22:39:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 25. říj 2011 12:13:59
Příspěvky: 25
Jiří Havelka píše:
Dobrý den!
VO-9-1-01-1 Nepatřím mezi tvůrce RVP. V zadání bylo, abych vytvořil k OV indikátory. Toto je otázka pro tvůrce RVP.
VO-9-1-03-2 Indikátory jsou formulovány pouze k testovatelným výstupům. Aktivní vystupování je dle mého názoru netestovatelné.
VO-9-1-07-1 Popsání je testovatelé a uplatňování netestovatelné.
VO-9-2-01-1 Viz komentář k VO-9-1-01-1.
VO-9-3-03-2 Například půjčka.
VO-9-3-05-2 Některé příspěvky a dávky jsou konstantní.
VO-9-3-03-1 Prosím tedy o uvedení konkrétního indikátoru a příkladové úlohy.
VO-9-4-06-1 Indikátory jsou myšleny jako minimum. Žáci se musí odrazit od toho, co daný pojem znamená.
VO-9-5-01-1 Nejsem tvůrce RVP.



V tomto komentáři 2x zaznělo, že autor indikátorů není autorem RVP. A možná v tom je ten zakopaný pes - pravá ruka neví, co dělá levá a pak to takhle vypadá.

Z mého pohledu je ale lhostejno, zda je jeden autor pro oba výtvory či RVP a indikátory tvořil někdo jiný.

Jak už zde zaznělo - jako první by mělo dojít k revizi RVP a teprve poté k tvorbě indikátorů (k revidovanému RVP).


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2011 19:19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. led 2011 16:55:42
Příspěvky: 18
Mgr. Zdeněk Sotolář píše:
1. Žák "ví", nebo "dovede"? Jde vám o znalost, nebo dovednost?
2. Indikátor ale zní: Žák dokáže vybrat akce, které ho zajímají. Ptám se: Vybrat z čeho? Jak bude vypadat testová otázka? Seznam akcí, ve kterém žák bude zaškrtávat, co ho zajímá? Co bude správným řešením? (Nebo jste měli na mysli "vyhledat"?)


Bohužel Vám nemohu sdělit úplné znění příkladové úlohy, neboť jsem vázán mlčenlivostí. Zcela obecně bude otázka sledovat orientaci ve zdrojích.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2011 21:39:09 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Jiří Havelka píše:
Bohužel Vám nemohu sdělit úplné znění příkladové úlohy, neboť jsem vázán mlčenlivostí. Zcela obecně bude otázka sledovat orientaci ve zdrojích.


Cha :!:


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: