Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:45:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-3-05-2 - Žák uvede nejčastější druhy příspěvků a dávek, které může ze státního rozpočtu získat občan.
Žák si uvědomí, kde lze vyhledat informace týkající se příspěvků a dávek, kde se v systému sociálních sítě může zorientovat.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:47:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-3-06-1 - Žák jednoduše popíše úlohu výroby, obchodu a služeb.
Nedokáži si představit, co má vlastně popsat. Jakou odpověď čekáme? K čemu tento indikátor je?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:48:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-3-07-1 - Žák jednoduchým způsobem vysvětlí pojmy trh, poptávka, nabídka, cena.
Dodala bych klidně na příkladu z vlastního života, který aplikuje v širším kontextu.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:49:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-4-01-1 - Žák uvede charakteristiku státu podle toho, kdo vykonává moc.
Nebylo by dobré ukázat si danou formu vlády ve státě na konkrétním příkladu v současnosti či v historii?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:50:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-4-02-4 - Žák uvede příklady institucí a orgánů, které se podílejí na správě obcí, krajů a státu.
Uvede, jak konkrétně mohou dané orgány zasáhnout do života kolem něj.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:53:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-5-01-1 - Žák rozezná, na co má jako občan EU právo a na co ne.
žák si na základě práce s materiály uvědomí práva, která nám vyplynula ze vstupu do EU.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:56:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Jsou indikátory srozumitelné? Jsou dostatečně konkrétní, abyste si za nimi dokázali představit úlohu? Vztahují se k očekávanému výstupu? Jsou indikátory úplné - vystihují očekávaný výstup kompletně?

Mnohdy si nedokáži představit onu zmiňovanou úlohu.
Trochu mě děsí velmi oblíbené slovo JEDNODUCHÝ/JEDNODUŠE.
Jaký pak asi bude výsledek oné jednoduchosti?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:59:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Jsou indikátory srozumitelné? Jsou dostatečně konkrétní, abyste si za nimi dokázali představit úlohu? Vztahují se k očekávanému výstupu? Jsou indikátory úplné - vystihují očekávaný výstup kompletně?

Mnohdy si nedovedu zcela jistě představit, jak bych se jako učitel přesvědčila o jejich naplnění.
Některé mi naopak připadají zadané velmi primitivně - v podstatě na základě jejich nastavení nedávám žákovi žádnou přidanou hodnotu.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: pát 18. lis 2011 21:29:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. lis 2011 21:22:16
Příspěvky: 4
Komentář k indikátoru: VO-9-2-02-1 - Žák pojmenuje pozitivní a negativní osobní vlastnosti.
V některé situaci může být vlastnost chápána negativně, v jiné pozitivně. Formulace indikátoru mi tak přijde zavádějící a reálně těžko uchopitelná.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: pát 18. lis 2011 21:52:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. lis 2011 21:42:04
Příspěvky: 27
Komentář k indikátoru: VO-9-1-01-2 - Žák uvede způsoby používání státních symbolů.
Např. "Obalím se do vlajky na hokejovém zápase." Nebo "Spálím vlajku jako vyjádření nesouhlasu s politikou vlády." Nebo "Tatínek, vždycky když se opije, zpívá falešně hymnu, a je to sranda." To všechno jsou příklady použití státních symbolů. Jsou vhodné? Pokud ne, kdo to rozhodne?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron