Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 6. Zrušenie integrácie
PříspěvekNapsal: sob 23. led 2016 0:32:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2015 10:04:00
Příspěvky: 40
“Ak žiak dlhodobo neplní požiadavky výchovno-vzdelávacieho programu pre
všeobecne intelektovo nadaných žiakov alebo pre špecificky nadaných žiakov, môže byť vyradený zo vzdelávacieho programu pre všeobecne intelektovo nadaných žiakov alebo pre špecificky nadaných žiakov.”
("307/2008 Z.z. VYHLÁŠKA Ministerstva školstva Slovenskej republiky z 23. júla 2008 o výchove a vzdelávaní žiakov s intelektovým nadaním”
https://www.minedu.sk/data/att/670.pdf)


- Môže riaditeľ školy vyradiť takého žiaka zo vzdelávacieho programu sám, alebo potrebuje na to súhlas niekoho. Koho?
- Aké sú, podľa vás, príčiny, že žiak neplní požiadavky jemu určeného vzdelávacieho programu?
- Čo je podľa vás vhodnejšie: preradiť takého žiaka okamžite alebo čakať do najbližšieho klasifikačného obdobia?
- Prejaví sa zmena po zaradení do bežného vzdelávacieho programu u nadaného žiaka v jeho správaní? Ako túto zmenu prijme okolie: rodičia, učitelia, spolužiaci?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: 6. Zrušenie integrácie
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2016 8:19:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2015 10:04:00
Příspěvky: 40
Hmmm, bol ten žiak skutočne nadaný, keď nesplní jemu učený vzdelávací program? Alebo sme ho nadhodnotili a ten program nebol "ušitý" jemu na mieru? Poraďte, ako na to.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: 6. Zrušenie integrácie
PříspěvekNapsal: pon 08. úno 2016 14:52:13 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 27. kvě 2009 19:32:25
Příspěvky: 2428
Alena PÍšová píše:
Hmmm, bol ten žiak skutočne nadaný, keď nesplní jemu učený vzdelávací program? Alebo sme ho nadhodnotili a ten program nebol "ušitý" jemu na mieru?

Asi případ od případu. Myslím, že by se tomu ale dalo předcházet - třeba pravidelnými schůzkami ve třech (učitel - rodič - žák), kdy by se "zadávaly úkoly" na další období (úkoly rozumím další postupné kroky, jak směřovat k rozvoji znalostí a dovedností v dané oblasti, ale třeba také kompenzaci v problematických oblastech, např. žák může být výborný v matematice, ale nejde mu čeština...).
Myslíte, že by to bylo reálné?

_________________
Pavlína Hublová
koordinátor referátu pro správu a rozvoj Metodického portálu RVP.CZ


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron