Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RVP ZV LMP - změna!
PříspěvekNapsal: stř 07. pro 2016 7:51:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 07. pro 2016 7:47:57
Příspěvky: 1
Dobrý den, mám dotaz ohledně změny, která proběhla v září 2016.
Příloha RVP- ZV LMP byla zrušena. ALE ! Podle RVP-ZV s přílohou LMP (i když je zrušena) lze vzdělávat žáky s lehkým mentálním postižením ve specifickém případě přechodně ještě nyní. Můžete mi sdělit, za jakých okolností lze žáky s lehkým mentálním postižením stále vzdělávat podle RVP ZV LMP? Budu Vám moc vděčná! Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: RVP ZV LMP - změna!
PříspěvekNapsal: pon 12. pro 2016 19:40:42 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 27. kvě 2009 19:32:25
Příspěvky: 2430
Dobrý den, doporučuji obrátit se na konzultační centrum NÚV: http://rvp.cz/informace/mam-dotaz/konzultacni-centrum

_________________
Pavlína Hublová
koordinátor referátu pro správu a rozvoj Metodického portálu RVP.CZ


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: RVP ZV LMP - změna!
PříspěvekNapsal: pon 12. pro 2016 20:29:24 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2009 10:59:11
Příspěvky: 1720
podle zrušené přílohy lze vdělávat žáky 2. st. ZŠ, kteří už byli podle přílohy vzděláváni v předchozích letech

_________________
H.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: