Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:21:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-1-07-1 - Žák jednoduše popíše vhodný způsob chování a komunikace v různých životních situacích.
Jednoduše popíše? V různých životních situacích?
Dá se opravdu způsob komunikace jednoduše popsat?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:22:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-1-08-1 - Žák vysvětlí pojem tolerance.
Myslím, že by bylo vhodné rozlišovat pojmy tolerance a respekt. Uvědomit si rozdílnost mezi oběma pojmy - příklady této rozdílnosti v životních situacích.

_________________
Iva Dobiášová


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku : 5
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:25:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-1-09-3 - Žák popíše, jak lze proti těmto projevům bojovat.
Slovo bojovat mi přijde příliš silné. Opravdu dokážeme my, dospělí, bojovat proti projevům rasismu? Nebylo by vhodné zvážit, že je vhodnější nebýt lhostejný vůči projevům rasismu a spol?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:27:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-1-10-1 - Žák uvede příklad spolupráce.
Možná by bylo vhodné doplnit slovo "funkční" spolupráce. Otázka je, zda by nebylo vhodné uvést příklad vlastní funkční spolupráce, odlišit spolupráci od soutěže a uvědomit si, že v některých životních situacích je vhodné užít spolupráci a někdy je čas soutěžit.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:29:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-2-02-3 - Žák objasní význam vůle.
Nebylo by vhodnější: žák si uvědomí, k čemu je dobré mít silnou vůli, v kterých životních situacích je třeba.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:31:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-2-02-1 - Žák pojmenuje pozitivní a negativní osobní vlastnosti.
Nebylo by na místě zaměřit na své slabé a silné stránky a práci s nimi v životních situacích.
Na uvědomění si dominantních vlastností a možnost práce s nimi?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:33:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-2-03-1 - Žák uvede příklady osobních charakterových vlastností.
Pouhé uvedení dle mého nestačí.
Viz předchozí poznámka.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:39:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-3-01-1 - Žák uvede různé příklady formy vlastnictví.
Formy vlastnictví, s nimiž se setkává u sebe či ve svém okolí či dalšími možnostmi vlastnictví.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:41:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-3-02-2 - Žák uvede důvody, proč je správné dodržovat zásady duševního vlastnictví.
Nebylo by vhodné uvědomit si, jak snadno a často v dnešní době žáci překračují právě autorské právo?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:43:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 10. bře 2010 11:27:14
Příspěvky: 48
Komentář k indikátoru: VO-9-3-04-2 - Žák vyjmenuje služby, které banky poskytují.
Uvědomí si, které služby banky dnes využívá on či jeho rodiče. Jaké výhody a nevýhody jsou s jednotlivými službami spjaty.
Jaká úskalí může přinést nedostatečná informovanost o bankovních službách.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron